Aveți intrebări? Iată câteva dintre cele mai frecvente:

Cum pot solicita șoferul preferat?

Trimiteți un email cu coordonatele șoferului și o notâ va fi trecută în rezervarea dumneavoastră.

Cum îmi pot plăti factura?
Cum pot recupera un obiect uitat în mașină?

Dacă v-ați pierdut vreun obiect într-una din mașinile noastre, vă rugăm să ne contactați în scris la office@greenfly.ro sau contactați-ne direct la numarul de telefon de urgența: +40318 270 275

Cum pot adresa o întrebare?

Ne puteți contacta folosind formularul de contact de pe website: www.greenfy.ro sau ne puteți trimite un email la fleet@greenfy.ro

Cum pot efectua o rezervare?

Cea mai simplă modalitate este de a descărca aplicația noastră, direct pe pagina noastră web sau la telefon prin intermediul unui agent de-al nostru: +40318 270 275.

Cum îmi pot schimba rezervarea?

Puteți contacta echipa noastră de asistență non-stop la fleet@greenfy.ro și ne comunicați noile coordonate sau ne contactați telefonic, direct la: +40318 270 275

Cum îmi pot anula rezervarea?

Vă puteți loga în aplicație și apasați tasta de anulare pentru a invalida o rezervare existentă, ne puteți contacta în scris, pe email la fleet@greenfy.ro sau telefonic cu unul dintre agenții noștrii la: +40318 270 275.

A întarziat șoferul. Cum procedez?

Când ați efectuat rezervarea, ați primit informații complete despre șofer, precum și contactele acestuia. Sunați-l direct sau sunați la dispeceratul nostru iar noi îl vom contacta pentru dumneavoastră.

Politica Greenfy cu privire la transportul animalelor de companie

Da, vă puteți aduce prietenul necuvantator cu dumneavoastră, cu condiția ca acesta să fie transportat în cușcă corespunzatoare și să se anunțe dispeceratul în momentul rezervării.

Cum vă pot contacta dacă zborul are întârziere?

În momentul rezervării transferului, vă rugăm să anunțați numărul zborului. Colegii noștri vor monitoriza zborul dumneavoastră în timp real.